Aika kuluu samaan aikaan nopeasti ja hitaasti. Ajatella, että kymmenen päivän päästä olen Englannissa, Lontoossa! Tähän mennessä olen hoitanut jo rahanvaihdon, osoitteet(postikortteihin) ja vakuutuksen kuntoon. Pakkaamista en ole kerennyt vielä suunnitella, se saa jäädä vielä hetkeksi.

Ajokortti taitaa siirtyä hieman pidemmälle kuin aluksi suunnittelin, sillä no..ei ole ollut tarpeeksi ajotunteja, puolet olisi vielä jäljellä ja teoriatuntejakin pari. Eikä niitä kerkeä käymään niin lyhyessä ajassa kuin minun pitäisi. No, kyllä minä sen ajokortin ehdin saamaan, ennemmin tai myöhemmin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan vai mitä? ;)

Seuraavat kymmenen päivää on täyttä ohjelmaa täynnä. Luulisi, että ne kuluvat tosi äkkiä. Huomenna on musiikkivideon kuvaukset jatkuvat ja täytyy sanoa, että siitä tulee tosi siisti. Ainakin omasta mielestäni, vaikka itse olenkin pelkkänä "näyttelijänä", mutta silti! Keskiviikkona näen yhden kaverini, jonka kanssa näimme viimeksi koulussa ja on tosi outoa, mutta mukavaa nähdä häntäkin lomalla :)

Apua, lauantaina olenkin jo 18. Aikuinen. Tyhjyys vaan surisee päässä. enhän mä oo vielä valmis aikuisuuteen!? Tai siis olenha mä, tätä mä oon odottanu jo kaua, mut siis silti! Jännää ja pelottavaa saman aikaisesti.

Saa nähdä tuleeko huomenna postissa McFlyin uusin live dvd. Sopii hyvin katsoa se vielä ennen Lontooseen lähtöä ja fiilistellä ja samaan aikaan miettiä: kohta pääsen kokemaan keikkafiiliksen ihan itse!