Että minulla on huono muisti! Vielä eilen illalla muistin, että pitää ottaa 15 euroa rahaa opettajalle matkaa varten. No, aamulla menin kouluun ja vasta ruokatunnilla muistin, että rahat olivat unohtuneet pöydälleni! Noloa! Yleensä muistan kaikki, koska kirjoitan aina kaikki tärkeät asiat ylös. Nyt sitten kun pidin asiaa itsestäänselvyytenä, se unohtui. Onneksi sain armahduksen ja onneksi myös yksi ystävänikin oli unohtanut rahat. Saamme palauttaa ne huomenna.

Hohhoijaa, koko päivän olen saanut lukea englantia. En mitään muuta ole tehnytkään kotiin päästyäni. Huomenna on jo 5. englannin koe lukiossa. Ja edelliset neljä ovat menneet penkin alle kovasta lukemisesta huolimatta. Taidan olla ihan toivoton tonttu englannissa. Tai sitten en vaan lue vieläkään tarpeeksi paljon. Huomenna taas hyvällä tsempillä kokeeseen. Realistisuus pitää kuitenkin muistaa: tavoitteena on 7! Sen kun saisin niin siitä olisi taas helpompi nousta yksi pykälä ylöspäin jne.

Äsken soitin isovanhemmalleni, joka asuu toisella puolella Suomea. Tilaan hänen kauttaan lukiokirjat, koska siellä ne ovat halvempia. Jutetiin sitten niitä näitä ja isoäitini kysyikin sen kysymyksen mitä sukulaiset yleensä odottavat 17-vuotiailta: Jokos olet löytänyt kivan pojan? Vastaukseni kuului ytimekkäästi ja tylsästi "eeen ole." Tai siis teoriassa olen löytänyt monia ehdokkaita, mutta he eivät ole löytäneet minua. Ja onhan minulla ihastus, en vain ole hirveästi jutellut hänen kanssaan. Mutta tuollaisiahan ei sukulaisille sanota, se on joko kyllä tai ei. Ja tässä tapauksessa se oli ei. Sääli, koska tullaiseen olisi ihana vastata kyllä ja hehkuttaa miten iiiiihana poikaystävä sitä itsellään on. No, eiköhän minullekin se oikea jossain vaiheessa ilmesty. Toivottavasti.

Huomenna enkun koe ja perjantaina vapaapäivä! Kyllä mä kestän kokeessa olla. Niin ja pitää muistaa ne hemmetin 15 euroa!!! Muista ne!!!!!!!!!