Värjäsin sitten perjantaina hiukset. Astetta tummemmat ku normaalisti ja oon ihan tyytyväinen, varsinkin kun tein sen kotona(oikeastaan äiti auttoi). Väri meni suht tasaisesti hiuksiin enkä onneksi saanut mitään allergista reaktiota.

Perjantaina katsoin myös kauhuleffan parin kaverin kanssa: The Eyen. Pelotti niin hemmetisti, että illalla oli tosi vaikea saada unen päästä kiinni. Katsoin vanhoja DVD:itä Lizzie McGuiresta: leppoisaa ja hauskaa katseltavaa. Sai ajatukset siirrettyä vähän positiivisempiin asioihin.

Lauantaina bestis kävi tsekkaamassa mun uudet hiukset. Ja pidettiin muutenkin hauskaa(kuten aina).  Tänään, sunnuntaina oli futisharkat illalla. Pitkästä aikaa mulla meni hermot totaalisesti siellä. Meillä oli omien valmentajien lisäksi nuoremmankin joukkueen valmentajat. Ja ne osaa kyllä neuvoa koko ajan mitä pitää tehä ja missä ja milloin. Ihan kuin mulla ei olis omia aivoja! Murr.... Mä en taida osata ottaa kunnolla neuvoja vastaan. Oon tainnu saada liian kauan pelata omalla tavalla omila päätöksillä. Nähtävästi ne on ihan huonoja. En kuitenkaan luovuta, rakentavat kritiikit otetaan vastaan, mutta muut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. No niin, nyt sekin on päätetty. Silti ärsyttää.

(en jaksa tarkistaa kirjoitusvirheitä, pahoittelen)