Lentopalloa jälleen liikassa, meinasin oikeasti repiä käteni irti ja lyödä sillä päätäni. No ehken kuitenkaan. Lentopallo ei vaan kuulu suosikkilajeihini koululiikunassa. Seuraavassa kappaleessa selitys siihen:

Meillä siis liikunnantunnit on poikien kanssa samassa. No tasajaon vuoksi, laitettiin pojat puoliksi ja tytöt paremmuusjärjestyksessä joukkueisiin. Kentällä oli 6 samaa aikaa ja joka toisen piti olla tyttö ja joka toisen poika. No kun minä sitten sain olla keskellä takana, oikealla ja vasemmalla puolellani oli poika samoin edessäni. En ole siis todellakaan hyvä lentopallossa ja näköjään pojatkin jo tiesivät sen. Nimittäin pallon tullessa suoraan minua kohti, en ehdi edes nostaa kättäni ylös kun joltakin puolelta tulee pojan käsi. Just muhun ei luoteta ei sitten yhtään. Tai oikeastaan, aika jees. Mun tarvitsee vain pysyä poissa tieltä ja meijän joukkue voittaa jee! Aina kun pallo oli lähtemässä toiselta puolelta ympärilläni oli ikään kuin valli. Ihan kuin minua pitäisi suojella pallolta. No kerran kun luotin taas poikiin he eivät saanetkaan sitä kiinni. Yksi heistä katsoi minuun ja huikkasi "kyllä säkin saat siihen palloon koskea ja pelata". Mulla kiehui pään sisällä. "Kiitti ku ilmotit! Olisit antanu mun pelaa aikasemmi nii ehkä olisin nytki saanut sen, hemmetin ämpäri!". Joo en sanonut noin, mutta ajattelin.

Pari kertaa sain kyllä osuman ja silloin sama poika sanoikin "hyvä" ironisella äänensävyllä. En edes tiedä paljonko peli päättyi, mutta olen onnellinen että ensi kerralla on sukkafutista. Laji, jossa minäkin osaan olla mukana!

Jee pääsiäisloma alkoi! Hyvää pääsiäistä kaikille!